ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο3 – Ο Απόηχος της Ανάβασης Αχλαδοκάμπου 2016

Ο 4ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε στις 11-12 Ιουνίου, με την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου να χαρακτηρίζεται από πολλές και δυνατές συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες κάτω από την υψηλή θερμοκρασία.

Ο κόσμος διχάστηκε ανάμεσα στην παραλία και το βουνό λόγο της αφόρητης ζέστης, όμως οι θεατές απέδειξαν  πόσο πολύ αγαπούν αυτό το Άθλημα γεμίζονταν για μία ακόμα φορά τον «κωλοσούρτη». Οι 110  συμμετοχές ήταν ένας πολύ δυνατό ερέθισμα και έτσι οι προσπάθειες των οδηγών χειροκροτήθηκαν και το Σάββατο στις Δοκιμές αλλά και την Κυριακή στα 2 Σκέλη του Αγώνα.

Την φετινή διοργάνωση του Αχλαδόκαμπου ανάλαβαν να συνδιοργανώσουν η ΑΛΤ και η Start Line στην 4900 μέτρων μήκους διαδρομή, αφιερωμένη στη μνήμη του Μιχάλη Τσαγγαρά.

Στο Αγωνιστικό μέρος του Αγώνα δυστυχώς τις εντυπώσεις έκλεψαν οι εγκαταλείψεις και οι ζημιές με αυτή του Μάριου Ηλιόπουλου να είναι η πιο σοβαρή όπου μετά από μία έξοδο ανάμεσα στην Κ3 και την Κ4 το αμάξι ανετράπη με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοσχερώς το Ford Escort WRC. Δεύτερη πολύ σημαντική εγκατάλειψη ήταν και αυτή του Νίκου Περατινού με Ford Escort όπου έπαθε μηχανική βλάβη.

Ξεκινώντας από την ομάδα της Formula Saloon, νικητής της οποίας αναδείχθηκε ο Σπύρος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που παράλληλα, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας. Τον οδηγό από την Καλαμάτα ακολούθησε ο συμπατριώτης του Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458) με ένα αυτοκίνητο που αναμενόμενα τράβηξε την προσοχή, με τον ήχο και την παρουσία του στον αγώνα εν γένει. Την τριάδα της Κατηγορίας συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3), με πολύ δυνατά περάσματα.

FS_01_PapadopoulosFS_02_HliopoulosFS_03_Zygogiannis

Στην ομάδα Α είχαμε πολύ δυνατή μάχη για το πρώτο σκαλί του βάθρου καθώς ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στον πρώτο ανέβασμα, όμως στη συνέχεια ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) αντεπιτέθηκε και έφτασε στη νίκη, μόλις για 0,42 δευτερόλεπτα έναντι του αντιπάλου του. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ομάδας Α ανέβηκε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) με οδήγηση πάνω από τα όρια.

A_01_liorisA_02_eythimioyA_03_Vorgias

Ο Βοργιάς Σπύρος φυσικά επικράτησε και στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα. Στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Τσιούρης Ευάγγελος με (Peugeot 106 S16) και στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Τσιόγκας Αλέξανδρος (106 ΜΑΧΙ).

 

A_eos_2_01_VorgiasA_eos_2_02_TsiourisA_eos_2_03_Tsiogas

Στην Ομάδα Ν, νικητής αναδείχθηκε ο τοπικός Θοδωρής Μούγιος (Mitsubishi Lancer EVO IX), επικρατώντας των Γιώργο Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX) και Κωνσταντίνο Κάκου (Mitsubishi Lancer EVO IX), που συμπλήρωσαν το βάθρο.

N_01_MougiosN_02_ArgyrioyN_03_Kakos

Στην Ομάδα Ν έως δύο λίτρα νικητής ήταν ο Κόμνος Νικόλας. Δεύτερος τερμάτισε ο Γιαννούλης Διονύσιος με μόλις 0.21 δευτερόλεπτα διαφορά από τον τρίτο Τασούλα Κωνσταντίνο όλοι τους με Peugeot 106 S16.

N_eos_2_01_KomnosN_eos_2_02_GiannoulisN_eos_2_03_Tasoulas

Στην Ομάδα Ε ταχύτερος ήταν ο εντυπωσιακός Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500), ακολουθούμενος από μια αρμάδα οδηγών με BMW E30 M3. Δεύτερος τερμάτισε ο Πατρινός Βασίλης Ντέρμας, ενώ τρίτος ο Διονύσης Τροβάς.

E_01_KexagiasE_02_NtermasE_03_Trobas

Στην Ομάδα Ε έως 2 λίτρα ο Κουρνιάτης Αθανάσιος με Ford Escort MK2 σημείωσε την καλύτερη επίδοση. Δεύτερος τερμάτισε ο Παπαθανασόπουλος Γιώργος με Suzuki Swift, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Ντόντης Σπύρος με Opel Astra Gsi.

E_eos_2_01_KourniatisE_eos_2_02_PapathanasopoulosE_eos_2_03_Ntotis

Στην μάχη των Ιστορικών νικητής αναδείχθηκε ο Ηλίας Τσαγγαράς (Opel Ascona 2000), ενώ το βάθρο της Κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000) και Γιώργος Καρράς (BMW 2002 ti).

ist_01_Tsaggarasist_02_Georgoulasist_03_Karras

Πάμε τώρα αναλυτικά στις κλάσεις καθώς σε πολλές από αυτές οι πρωτιές κρίθηκαν στα κλάσματα. Στην FST2 νικητής ήταν ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3), όπου σε κάθε αγώνα βελτιώνεται αισθητά. Το δεύτερο σκαλί ανήκει στον Αντώνη Σταφυλοπάτη  (Opel Astra OPC) που ομορφαίνει τα Ελληνικά βουνά, ενώ τοι τρίτο στον Μητσιά Δημήτρη (NISSAN SILVIA S15 ) με το δεξιοτίμονο όχημά του.

FS_03_ZygogiannisFST2_02_StafylopatisFST2_03_Mitsias

Στην FST νικητής ήταν ο «τυχερός» Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που εντυπωσίασε με το 3:05, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Κωνσταντίνο Λαζαρίδη (Mitsubishi Lancer EVO VIII) για μόλις 0,2 δευτερόλεπτα πίσω. Τρίτο τερμάτισε ο Λεωνίδας Κανελλόπουλος (Ford Escort MKII).

FST_01_ParthenisFST_02_LazaridisFST_03_Lazaridis

Στην FSA νικητής ήταν ο Σπύρος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII). Δεύτερος τερμάτισε ο  Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458) και πίσω τους ο Γιώργος Παναγόπουλος (BMW E30 M5). Σημειώνεται, πως ο άτυχος Νίκος Περατινός (Ford Escort Cosworth) είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο του Αγώνα στο πρώτο πέρασμα.

FS_01_PapadopoulosFS_02_HliopoulosFSA_03_PANAGOPOULOS

Για την κλάση της Α5 νικητής αναδείχθηκε ο Φίφλης Νικόλαος (Toyota Yaris), δεύτερος ο Μπόμπης Νικόλαος (Rover Mg) και τρίτη η κυρία της παρέας Κουρτίδου Βάσω (Toyota Yaris).

A5_01_FiflisA5_02_BobisA5_03_Kourtidou

Στην δυνατή κλάση της Α6 ο Βοργιάς Σπύρος ήταν και εκεί νικητής. Στην δεύτερη θέση συναντάμε τον Τσιούρη Ευάγγελο (Peugeot 106 S16) και στην Τρίτη τον τοπικό Γιαννόπουλος Γιώργος (Citroen Saxo Vts).

A_03_VorgiasA_eos_2_02_Tsiourisatactos

Στην κλάση της Α7 επικράτησε ο Τσιόγκας Αλέξανδρος (Peugeot 106 Maxi), δεύτερος τερμάτισε ο Τσέρτος Νίκος (Honda Civic) και τρίτος ο Πατρινός Χατούπης Σταύρος (Opel Corsa Β Kitcar).

A_eos_2_03_TsiogasA7_02_TsertosA7_03_Xatoupis

Το βάθρο της κλάσης Ν2 είναι ίδιο με αυτό της Ομάδας Ν έως δύο λίτρα όπου νικητής ήταν ο Κομνός Νικόλας. Δεύτερος τερμάτισε ο Γιαννούλης Διονύσιος με μόλις 0.21 δευτερόλεπτα διαφορά από τον τρίτο Τασούλα Κωνσταντίνο όλοι τους με Peugeot 106 S16.

N_eos_2_01_KomnosN_eos_2_02_GiannoulisN_eos_2_03_Tasoulas

Το βάθρο της κλάσης Ν4 είναι ίδιο με αυτό της Ομάδας Ν με τον Θοδωρή Μούγιο (Mitsubishi Lancer EVO IX), να επικρατεί του Γιώργου Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX) τρίτο τον Κωνσταντίνο Κάκο (Mitsubishi Lancer EVO IX).

N_01_MougiosN_02_ArgyrioyN_03_Kakos

Για την κλάση Ε10 την πρώτη θέση κατάκτησε ο Καρπερός Βασίλης (Toyota Starlet Kp60), αφήνοντας πίσω του τον Ντέκα Γιώργο  (Peugeot 205 GTi 16V) και τρίτο τον Παρνάσσα Δημήτρη (Toyota Starlet).

E10_01_KarperosE10_02_NtekasE10_03_Parnassas

Στην Ε11 οι Κουρνιάτης Αθανάσιος (Ford Escort MK2) και Ντόντης Σπύρος (Opel Astra GSI) κατέλαβαν την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα, ενώ τρίτος ήταν ο Κανελλής Αντώνης (Opel Ascona 400).

E_eos_2_01_KourniatisE_eos_2_03_Ntotise11_03_Kanelis

Για την κλάση Ε12Δ την πρώτη θέση κατάκτησε ο Κεχαγιάς Γιώργος (Ford Sierra RS500), αφήνοντας πίσω του τον Ντέρμα Βασίλη  (BMW E30 M3) και τρίτο τον Τροβά Διονύση (BMW E30 M3).

E_01_KexagiasE_02_NtermasE_03_Trobas

Οι πιο γρήγοροι χρόνοι από τους Αθλητές της ΑΛ Τρίπολης σημειώθηκαν αρχικά από τον Βοργιά Σπύρο (6.15.31), με δεύτερο τον Μούγιο Θεόδωρο (6.16.50), με τρίτο τον Γιαννόπουλο Γιώργο (6.24.68), με τέταρτο τον Μητσάκο Αλέξη (6.26.68), πέμπτο τον Χασάπη Τρύφωνα (6.30.08) και έκτο τον Μήτσια Δημήτριο (6.34.69).

A_03_VorgiasN_01_MougiosA6_03_AtactosmitsakosxasapisFST2_03_Mitsias

Ακολουθούν φωτογραφίες των υπολοίπων αθλητών της ΑΛ Τρίπολης:

13350246_1230031077007265_6962820720570228110_o 13443214_1131354726915159_6340048343203662725_o(1) 13433196_1097060753665921_3131408636350659643_o 13433092_1096594143712582_5826538757576390637_o 13422423_1131353236915308_109747279726804406_o 13416917_1131353343581964_3067018796217786036_o 13415637_1230029370340769_2646107354254443916_o 13411646_1131353830248582_207751956644798993_o 13403788_1131355336915098_6815996558480209617_o 13403298_1131353486915283_1771779417926564707_o 13403185_1131352920248673_8543309280455855972_o 13403130_1230030233674016_8087741800147227482_o 13442652_1131356223581676_6131862898408512838_o 13433235_1131355536915078_714540387785916421_o 0055-KANELIS-A_ 0012-KARACHALIOS-G_0007-KALASOUNTAS-K_

 

Ακολουθούν φωτογραφίες από την απονομή:

DSCF4321_800x450 Copy DSCF4315_800x450 Copy DSCF4314_800x450 Copy DSCF4312_800x450 Copy DSCF4284_800x450 Copy DSCF4264_800x450 Copy DSCF4260_800x450 Copy DSCF4244_800x450 Copy 13458606_1130805326970099_5337839029479252836_o 13443285_1130804163636882_1873978261809712334_o 13442707_1130804760303489_8452028060497572960_o 13442614_1130805196970112_74159878175218707_o 13418557_1130804053636893_8407913055663244363_o 13416783_1130804226970209_1326723373944256543_o 13411811_1130804990303466_8525364851007413100_o 13403882_1130804176970214_2190190071313022774_o

Ευχαριστούμε θερμά όλους  που μας τιμήσατε με την παρουσία σας. Επίσης ευχαριστούμε το χορηγό μας Grand Care, το Δήμο Τρίπολης, την Τροχαία Άργους και Τρίπολης και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Άργους, καθώς και τους χορηγούς επικοινωνίας του Αγώνα Auto Moto Πάτρας, Δημοτική Ραδιοφωνία Τρίπολης και Καλημέρα Αρκαδία.

Ευχόμαστε και του χρόνου να ξαναβρεθούμε κοντά και να περάσουμε ακόμη πιο ωραία.

Καλό Καλοκαίρι σε όλους!

Author: altripolhs

Share This Post On